Успіх

6 порад від HR: співбесіда на відмінно

Ми поспілкувалися зі спеціалістом з підбору персоналу компанії партнера Московського міського відкритого коледжу і попросили дати універсальні поради тим, хто перебуває в пошуку роботи мрії. Деякі пункти можуть здатися очевидними, але краще все-таки освіжити ці правила в пам’яті. Поїхали:

  1. Банально, але факт – будьте доброзичливі. Коли ви приходите в офіс, вітайтеся з усіма, хто зустрінеться вам на шляху до заповітного офісу. І з секретарем на ресепшн, і з охоронцем при вході, а не тільки з тим, хто буде проводити співбесіду. Це правда дуже важливо і показово: яке враження ви справите на майбутніх колег. Якщо ви адекватний, то це помітять і ставлення до вас відразу потеплішає.
  2. Будьте готові заповнювати документи/опитування/тести. Ваш спокій і готовність пройти рутинні заходи, покаже, що ви терплячі і до формальностей ставитеся відповідально. Часто подібні прохання надходять для перевірки на зацікавленість до цієї компанії.
  3. Коли ви зустрічаєте менеджера по персоналу / рекрутера, то дізнаєтеся його ім’я. Обов’язково запам’ятайте і постарайтеся звертатися до фахівця по імені. Люди люблять, коли при спілкуванні звучить їх ім’я. Тримайте зоровий контакт, але іноді відводите погляд, щоб не здатися занадто нав’язливим і запобігливим. Ще раз: ніяких дівчина/хлопець – забудьте ці варіанти звернень. Тільки по імені і відкритий візуальний контакт!
  4. Уважно слухайте, не перебивайте. Якщо питання незрозумілі, тоді можна перепитати, щоб показати співрозмовникові рівень вашої уважності до деталей. Постарайтеся відповідати тільки на поставлені питання, не розповідайте ніяких історій про життя, з жартами теж обережно. Все-таки ви спілкуєтеся з представником майбутнього роботодавця, а не з приятелем.
  5. Стежте за часом, ваші відповіді на запитання мають бути лаконічними. Покажи спеціалісту по підбору персоналу, що його час цінне для вас. Люди люблять, коли про них піклуються, навіть опосередковану.
  6. Наприкінці співбесіди обов’язково уточніть, коли варто очікувати відповіді: прийняті на роботу чи ні. Це покаже, що ви людина організований і ваш час теж важливо. Спробуйте походити ще на кілька співбесід, поки чекаєте. Це допоможе знизити тривожність і зміцнити ваш досвід переживання стресових ситуацій. Пам’ятайте про правило 16 співбесід! На сімнадцятому ви взагалі не будете нервувати